wtorek, 11 września 2012

mini GALERIA salonowa

11 września 2012r. udało mi się dokończyć
mini galerię salonową,
której przygotowania rozpoczęłam dokładnie 30 sierpnia,
ale niestety nie skończyłam,
bo Syniowi nagle zrobiło się spieszno z przyjściem na ten świat ;)
Teraz jednak już jest i chwalę się nią dumnie :-D

Oto ona:


a to ściana w salonie - przed i po:


I kilka słów i zdjęć relacjonującyh powstawanie galerii:

Zacznę od tego, że zadowolenie moje jest stąd tak wielkie,
że galeria jest niemalże "czymś za nic", a na pewno za bezcen.
Do jej zrobienia wykorzystałam ramki zakupione w sklepie "2,50zł".
Co prawda ich jakość bliska jest tej ceny, ale...

Ramki pierwotnie były złote i miedziane:


wybieliłam je więc i polakierowałam




Ustaliłam zadawalający me oko układ całości.


Wybrałam zdjęcia (co wcale nie było takie łatwe!)
i okrosiłam datami, podpisami, cytatami...

 
 


 

Ponadto do dwóch ramek przygotowałam optymistyczne myśli: 



zaś w dwóch innych zainstalowałam aniołki 
(w tym aniołek, który dostałam od Eweliny z "wszystko anielsko").



No i wreszcie z pomocą Męża zabrałam się do wieszania:



i wreszcie ostatnia:


i efekt ostateczny:


cieszy mnie ogromnie :-D

Pozdrawiam radośnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...